click me!!!!!

Tuesday 15 May 2018

hilangkan jerawat dan kesan jerawat

Hi everyone! hari ni saya nak cerita pasal jerawat pulak. Ishhhhh!!!!  dengar nama jerawat je menyampah,sakit hati semua la senang cite. Saya pun dulu jerawat teruk penuh pipi saya pun try produk mercury terus flawless iols rasa best je ..haa sekali saya sambung belajar biasa la jadi student sesak duit so tak dapat la nak beli produk merkuri yang mahal tu dr situ start la muka jd teruk keluar  jerawat balik, muka kusam dan jadi gelap .try la produk klinik pharmacy nothing can dissolve my solution. so saya biarkan je la cam tu.

Setelah tamat belajar saya research pasal jerawat tak dapat solution jugak dan akhirnya saya teringin pulak nak try face wash Himalaya Neem pack
Himalaya Neem Face Wash



saya try pakai neem wash and yes! it works. jerawat saya mula kurang and jarang tumbuh dan bekas jerawat masih ada . disebabkan bekas jerawat ada lagi so mak saya suruh pakai kunyit dan yogurt . saya pun ikut cakapnye dan hasilnye WOW! pakai setiap hari dan boleh kata instant result gitu 
 . boleh pakai kunyit hidup atau serbuk temu lawa a.k.a serbuk kunyit


serbuk kunyit dijual dikedai around rm3.90

serbuk kunyit dibuat sendiri dirumah

yogurt 

kelebihan  kunyit untuk muka:
  1. Merawat jerawat
  2. Mengawal dari kulit dari berminyak
  3. Mengurangkan kedutan dan mencegah penuaan 
  4. Mengatasi dan mengurangi pigmentasi
  5. mengurangkan bulu pada muka
  6. Mengurangkan keguguran rambut
  7. Mengurangkan kerak di tumit dan siku
  8. Mengangkat sel kulit mati
  9. Merawat jerawat
  10. Mengawal dari kulit dari berminyak
  11. Mengurangkan kedutan dan mencegah penuaan 
  12. Mengatasi dan mengurangi pigmentasi
  13. Mengurangkan bulu pada muka
  14. Mengurangkan keguguran rambut.
  15. Mengurangkan kerak di tumit dan siku
  16. Mengangkat sel kulit mati


No comments:

Post a Comment